تسمه رایکالتون Rayk Alton

 

تسمه برند رایکالتون

 Rayk Alton

 

شرکت رایکالتون تسمه در سال ۱۳۸۶ با اخذ لیسانس شرکت کنتیننتال کنتیتک آلمان در قالب طرح توسعه و با هدف تولید انواع تسمه تایمینگ، دینام و کولر و پروانه خودرو های داخلی و خارجی و با نیت ارائه خدمت در بخش صنعت و جلوگیری از واردات محصولات فوق به کشور و ایجاد فرصت های شغلی و صادرات ، بنا شد و فاز اول آن با قابلیت تولید انواع تسمه تایمینگ و تسمه شیاری دینام و پروانه با تکنولوژی روز اروپا، در مرداد مـــاه سال ۱۳۸۹ بــه بهره برداری رسید. این شرکت در طی سالیان گذشته ضمن اخذ تاییدیه های خودروسازان داخلی و خارجی شامل ایران خودرو – سایپا – گروه بهمن – پژو سیتروئن فرانسه و گواهینامه های مدیریت کیفیت ISO TS  و ISO 9001  از شرکت IMQ ایتالیا به عنوان تامین کننده اصلی خطوط تولید خودروسازان فعالیت می نماید.

 در ادامه روند رو به رشد این شرکت و اجرای طرح های توسعه با خرید ماشین آلات تولیدی ، افزایش ظرفیت تولید و افزایش عمق داخلی سازی و همچنین مجهز نمودن واحدآزمایشگاه ، فاز دوم نیز در سال ۱۳۹۴ راه اندازی و به بهره برداری رسید.

شرکت رایکالتون تسمه با دنبال کردن خط مشی های سازمانی و با تمام ظرفیت در پی کامل کردن فاز های بعدی و تبدیل شدن به بزرگترین تامین کننده انواع تسمه در خاور میانه و آسیا  با استانداردها و تکنولوژی روز اروپا می باشد.

شرکت رایکالتون تسمه به همت کارکنان پرتلاش، صمیمی، خدمتگذار، مدیران تحصیل کرده و دلسوز خود می رود تا در آینده نزدیک به تارک صنعت خودروی کشور به عنوان نامی ماندگار درخشیده و الگویی باشد برای جوانان نسل حاضر و نسل آینده تا بتواند با حمایتهای این نظام مقدس گام های بلند و مؤثر در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توسعه پایدار و همه جانبه بردارند.

این شركت تلاش دارد با بهره گیری از كادر متخصص، مجرب و پوشش حداكثری شبكه نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش در سراسر ایران،‌ خدمات خود را با برترین كیفیت و كوتاهترین زمان به مشتریان عرضه نماید.

بازرگانی فلاح نماینده رسمی تسمه های رایکالتون اصل با بهترین قیمتها در بازار ایران

بازرگانی تسمه فلاح  ارائه دهنده انواع تسمه های ماشینی ، تسمه های صنعتی و کشاورزی ، انواع نوار نقاله ، انواع رولیک و غلطک ، تسمه تایمینگ ، تسمه پروانه ، انواع توری سرند در سایزهای متنوع ، انواع پیچ و مهره و انواع زنجیر در بازار تهران

تلفن تماس: ۰۹۱۲۶۸۸۱۰۱۴  و ۰۲۱۳۳۹۹۱۰۹۶

دفتر مرکزی : تهران - خیابان امیرکبیر، خیابان ناظم الاطبا جنوبی ، کوچه حشمتی ، مجتمع تجاری نور ، طبقه اول - واحد ۲۰۶

کد پستی : ۱۱۱۶۶۶۳۱۱۱

تلفن : ۳۳۹۹۱۰۹۶ ـ ۳۳۹۴۵۱۲۱ ـ۳۳۹۳۶۴۹۰ـ ۳۳۹۳۶۴۵۹ ـ ۳۳۹۳۶۴۳۸

فکس : ۳۳۹۳۵۹۶۱
موبایل : ۱۴ ۱۰ ۶۸۸ ۰۹۱۲(فلاح)

 

.

کانال تلگرام : https://t.me/fallahtrading
پشتیبانی واتس آپ و تلگرام : ۰۹۱۰۶۴۹۰۲۲۲
ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸
پنج شنبه ۹ صبح الی ۱۵