تسمه تایم پراید ۱۰۷ میتسوبیشی  Mitsuboshi

تسمه تایم پراید ۱۰۷ میتسوبیشی 

Mitsuboshi

تسمه تایم تولید شرکت میتسوبیشی ، مناسب برای پراید صبا است.

این قطعه جزو لوازم یدکی حساس و مهم در خودرو است. تسمه تایم، حرکت و زمان بندی بین سوپاپ و میل لنگ خودرو را تنظیم می کند و برای ایجاد هماهنگی بین موتور خودرو و بقیه اجزای متحرک به کار می رود. تسمه تایم در اغلب خودروها از لاستیک ساخته می شود. برای کارکرد مناسب تسمه تایم، از بلبرینگ تسمه تایم استفاده می شود تا تسمه تایم در جای خود ثابت نگه داشته شود. تسمه تایم در ارتباط دادن قطعات متحرک اصلی موتور خودرو نقش مهمی ایفا می کند. تسمه تایم از یک طرف به میل سوپاپ و از طرف دیگر به میل لنگ متصل است.

تسمه تایم میتسوبیشی، مقاومت بالا و دوامی طولانی دارد. نداشتن سر و صدای اضافی و خش خش، دندانه دندانه نشدن، عدم خوردگی زودرس و عدم له شدگی در دندانه های تسمه تایم، از ویژگی های این محصول است.

اندازه و طول تسمه تایم در خودروهای مختلف، متفاوت است، ولی در همه موارد، عملکرد یکسانی دارد. استفاده طولانی مدت از تسمه تایم باعث خرابی و پارگی تسمه می شود و تعویض و نصب دقیق آن نیز در کارایی و عملکرد صحیح موتور خودرو نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

بازرگانی تسمه فلاح  ارائه دهنده انواع تسمه های ماشینی ، تسمه های صنعتی و کشاورزی ، انواع نوار نقاله ، انواع رولیک و غلطک ، تسمه تایمینگ ، تسمه پروانه ، انواع توری سرند در سایزهای متنوع ، انواع پیچ و مهره و انواع زنجیر در بازار تهران

تلفن تماس: ۰۹۱۲۶۸۸۱۰۱۴  و ۰۲۱۳۳۹۹۱۰۹۶

 

دفتر مرکزی : تهران - خیابان امیرکبیر، خیابان ناظم الاطبا جنوبی ، کوچه حشمتی ، مجتمع تجاری نور ، طبقه اول - واحد ۲۰۶

کد پستی : ۱۱۱۶۶۶۳۱۱۱

تلفن : ۳۳۹۹۱۰۹۶ ـ ۳۳۹۴۵۱۲۱ ـ۳۳۹۳۶۴۹۰ـ ۳۳۹۳۶۴۵۹ ـ ۳۳۹۳۶۴۳۸

فکس : ۳۳۹۳۵۹۶۱
موبایل : ۱۴ ۱۰ ۶۸۸ ۰۹۱۲(فلاح)

 

.

کانال تلگرام : https://t.me/fallahtrading
پشتیبانی واتس آپ و تلگرام : ۰۹۱۰۶۴۹۰۲۲۲
ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸
پنج شنبه ۹ صبح الی ۱۵