تسمه برند تیمکو Timco

 

تسمه برند تیمکو Timco

در سال ۱۹۷۲، شرکت تی. آی. بنا نهاده  و شرکت محدود (TIMco) تبدیل به یکی از بزرگترین و با تجربه ترین واردکنندگان و عمده فروشان پیچ،  تسمه، ناخن و لوازم جانبی ابزار قدرت بریتانیا می باشد.

برند تیمکو  

دیرزمانی است که برند تیمکو در بازارایران حضور دارد و یادآورکیفیتی برترو اطمینان خاطر در اذهان تولید کنندگان خودرو و مصرف کنندگان آنست. مدارک بین المللی در زمینه استانداردهای کیفیت مدیریت و محیط زیست و تاییدیه های شرکت های خودروسازی ایران مانند ایران خودرو و سایپا مهر تاییدی برنمایش برتر برند تیمکو درارائه کیفیتی بی نظیردر بازار تسمه ایران است. تیمکو بزرگترین تامین کننده تسمه های تایمینگ و شیاردار در اروپا و دارنده بالاترین سهم بازار تسمه در بریتانیا می باشد. در حال حاضرنمایندگی انحصاری و فروش تسمه های ماشینی(خودرو)تیمکو در بازار خودرو ایران درحال فعالیت بوده و ارائه تسمه های اصلی ساخت کشور بریتانیا مراتب رضایت و اطمینان خاطر شما را فراهم می آورد.

بازرگانی تسمه فلاح  ارائه دهنده انواع تسمه های ماشینی ، تسمه های صنعتی و کشاورزی ، انواع نوار نقاله ، انواع رولیک و غلطک ، تسمه تایمینگ ، تسمه پروانه ، انواع توری سرند در سایزهای متنوع ، انواع پیچ و مهره و انواع زنجیر در بازار تهران

تلفن تماس: ۰۹۱۲۶۸۸۱۰۱۴  و ۰۲۱۳۳۹۹۱۰۹۶

دفتر مرکزی : تهران - خیابان امیرکبیر، خیابان ناظم الاطبا جنوبی ، کوچه حشمتی ، مجتمع تجاری نور ، طبقه اول - واحد ۲۰۶

کد پستی : ۱۱۱۶۶۶۳۱۱۱

تلفن : ۳۳۹۹۱۰۹۶ ـ ۳۳۹۴۵۱۲۱ ـ۳۳۹۳۶۴۹۰ـ ۳۳۹۳۶۴۵۹ ـ ۳۳۹۳۶۴۳۸

فکس : ۳۳۹۳۵۹۶۱
موبایل : ۱۴ ۱۰ ۶۸۸ ۰۹۱۲(فلاح)

 

.

کانال تلگرام : https://t.me/fallahtrading
پشتیبانی واتس آپ و تلگرام : ۰۹۱۰۶۴۹۰۲۲۲
ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸
پنج شنبه ۹ صبح الی ۱۵