تسمه تیمکن TIMKEN BELT

 

 

تسمه  تیمکن

TIMKEN BELT

تاریخچه احداث شرکت بلبرینگ تیمکن Timken به سال ۱۸۹۸ میلادی برمیگرد که آقای هنری تیمکن  در ابتدا طرح تولید بلبرینگ را داد و شرکت Timken تحت عنوان The Timken Roller Bearing Axle Company را در ایالت اوهایو راه اندازی کرد.

در سال ۱۹۱۷ میلادی شرکت Timken تصمیم گرفت برای بهبود کیفیت بلبرینگ های تولیدی خودش ، بلبرینگهای فولادی را که مناسب با تولیدات خودش است در کارخانه تیمکن به صورت انحصاری تولید کند.

در سال ۱۹۹۰ طی تصمیم شرکت Timken، در جهت توسعه تولیدات خود و تکمیل و تنوع محصولاتش شروع به تولید تسمه نمود و در حال حاضر شرکت Timken علاوه بر بلبرینگ ، تسمه نیز تولید می کند.

تسمه های برند تیمکن تولید کشور امریکا بوده و با برند تجاری TIMKEN شناخته شده است . که میتوان گفت یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع تسمه های ماشینی و صنعتی است و در ایران و سایر کشورها دارای فعالیت و ارائه خدمات میباشد.

 TIMKEN با شعار "جایی که شما بازمیگردید" به سبب نو آوری در رقابت با دیگر تولید کنندگان تسمه های صنعتی و ماشینی در دنیا فعالیت می کند.

کمپانی تولید تسمه تیمکن TIMKEN خود را وقف فعالیت در جهت بهبود کیفیت تولید انواع تسمه نموده است و به بهبود کیفیت جهانی تسمه و پیشرفت استاندارد های تولید تسمه در دنیا نیز کمک قابل توجهی داشته است.

نقش تسمه های تولیدی TIMKEN در انواع و اقسام ماشین آلات سبک و سنگین در دنیا از ماشین های غول پیکر راهسازی تا اجزای قلب مصنوعی به چشم میخورد. محصولات تیمکن TIMKEN به هر کجا که نگاه کنید از زمین، دریا و فضا پدیدار می باشند.

بازرگانی تسمه فلاح  ارائه دهنده انواع تسمه های ماشینی ، تسمه های صنعتی و کشاورزی ، انواع نوار نقاله ، انواع رولیک و غلطک ، تسمه تایمینگ ، تسمه پروانه ، انواع توری سرند در سایزهای متنوع ، انواع پیچ و مهره و انواع زنجیر در بازار تهران

تلفن تماس: ۰۹۱۲۶۸۸۱۰۱۴  و ۰۲۱۳۳۹۹۱۰۹۶

 

دفتر مرکزی : تهران - خیابان امیرکبیر، خیابان ناظم الاطبا جنوبی ، کوچه حشمتی ، مجتمع تجاری نور ، طبقه اول - واحد ۲۰۶

کد پستی : ۱۱۱۶۶۶۳۱۱۱

تلفن : ۳۳۹۹۱۰۹۶ ـ ۳۳۹۴۵۱۲۱ ـ۳۳۹۳۶۴۹۰ـ ۳۳۹۳۶۴۵۹ ـ ۳۳۹۳۶۴۳۸

فکس : ۳۳۹۳۵۹۶۱
موبایل : ۱۴ ۱۰ ۶۸۸ ۰۹۱۲(فلاح)

 

.

کانال تلگرام : https://t.me/fallahtrading
پشتیبانی واتس آپ و تلگرام : ۰۹۱۰۶۴۹۰۲۲۲
ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸
پنج شنبه ۹ صبح الی ۱۵